Pobierz formularz reklamacyjny klikając w przycisk poniżej.
Prosimy wysyłać reklamacje na adres podany w formularzu (Niepołomice, ul. Słoneczna 13J).

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Nie odbieramy przesyłek nadawanych na adres inny niż wskazany w formularzu. Nie odbieramy przesyłek nadawanych do paczkomatów/automatów/punktów odbiorczych, chyba, że nadanie do takiego punktu zostało z nami ustalone mailowo i jest skierowane do punktu przez nas wskazanego.

W trosce o środowisko, a także mając na uwadze nowe regulacje wprowadzane na szczeblu unijnym dot. środowiska i odpowiedzialności producentów, podjęliśmy decyzję, iż jeżeli istnieje taka możliwość, to w pierwszej kolejności produkty zakupione w Naszym sklepie są kierowane do naprawy. Dokładamy wszelkich starań, aby nabyte przez Państwa produkty w przypadku reklamacji, były naprawiane w jak najkrótszym czasie. Decyzja o naprawie jest podyktowana wskazaną wyżej troską o środowisko, ponieważ naprawienie przedmiotu w znaczący sposób ogranicza zużycie i obciążenie Planety. Wady typu urwany haczyk czy złamany karabińczyk po naprawieniu nie pozostawiają żadnego śladu na produkcie, a więc produkt wygląda tak, jak nowy prosto od Producenta.